Odchudzanie mężczyzn a kobiet – wskazówki

odchduzanie dla mężczyzn nie jest takie trudneLato nadchodzi i chcesz się pozbyć tych kilku nadprogramowych kilogramów, ale nie wystarczą aby zmienić zasilacz. Jest to rzeczywistość wielu ludzi twarz, że kiedy jest lato. Możemy powiedzieć, że to co działa,  to oczywiście jest wysoce zalecany sport dla utraty wagi. Dzięki niemu można ostatecznie skończyć z działalność tkanki tłuszczowej. Wydaje się jednak, że kobiety nie chudną z taką samą szybkością jak mężczyźni. Warto w takim razie dowiedzieć się czym różni się odchudzanie dla mężczyzn od tego dla kobiet.

WSKAŹNIK MASY CIAŁA

W kwestii płci mężczyzna jest bardziej spektakularny, jeśli chodzi o odchudzanie. Większość mężczyzn udało się schudnąć i są również zaangażowane w wyścigu i zacząć ćwiczyć poważnie, bez ścisłej diety. Kobiety nie schudnąć tak szybko, podczas gdy większość po reżim z woli. Dla kobiet jest zdecydowanie ma znaczenie dopasowana dieta.

Problem jest dwojaki, z jednej strony kobiety mają powolny metabolizm, który ma tendencję do przechowywania rezerw tłuszczu, a inne nie jest łatwo znaleźć kobiety, które chcą rozpocząć jogging, przez co wolisz, aby zarejestrować się na siłownię, choć one nie spalić tyle kalorii. Jednak wysiłek fizyczny to domena panów. Dlatego odchudzanie na siłowni wybierają raczej panowie.

Mężczyźni są bardziej ‚łatwy’ schudnąć, zwłaszcza tych, którzy są rzeczywistym nadwagę lub otyłość. Wyjaśnienie leży w, które są bardzo wrażliwe na zmiany w żywności, i jego metabolizm nie ma zasobów, aby utrzymać rezerwy tłuszczu łatwo, wadą, gdy chodzi o głód, który zamienia się w przewagę, ponieważ mają one tylko do „opieki” nad jego moc schudnąć bez diety bardzo ofiarnej.

Ponadto mają tę zaletę, że są bardziej otwarci na uprawiać sport, zwłaszcza do wyścigu, ponieważ pozwala im do pociągu, kiedy, gdzie i jak bardzo chcą i można zaczynać jakiejkolwiek grupy lub znajomych, które już działają. Kobiet, którzy ostatecznie odkryj trening na siłowni angażować się i cieszyć się ich szkolenie, mimo, że koszty ich więcej nauczyć się biegać. W końcu korzystający z zalet odchudzanie, aby spalić tłuszcz bez głodu.

bieganie jako alternatywa dla odchudzania na siłowniKALORIE NA BIEŻNI

Czy jest lepszy sposób, aby stracić na wadze niż przez program graficznie? Jeśli chcesz wiedzieć ile kalorii można spędzić na każdy kilometr, wydatków kalorii dla najbardziej typowe ciężary, które można znaleźć w tej tabeli. Trzeba wziąć pod uwagę, że spędził prawie dwa razy więcej kalorii, jeśli uruchomisz pod górę. Ponadto, im więcej ryb, więcej spalanie: jest nieomylnym zasady. Bieganie jest ważne w trakcie zrzucania wagi. Szczególnie poleca się wbieganie pod górę.

SKORZYSTAJ Z NASZYCH WSKAZÓWEK

  1. Biorą od 3 do 5 sztuk owoców dziennie, najlepiej ze skóry. Nie należy przyjmować więcej niż jeden kawałek dzień banany, figi, jabłka kremem i awokado.
  2. Musisz pić od 2 do 3 litrów wody każdego dnia, szczególnie w upalne dni lub intensywnego treningu. Masz do dystrybucji wody w ciągu dnia, należy unikać picia zbyt dużo o głównych posiłków.
  3. Jeśli dzień jest niemożliwe, aby przestrzegać diety, nic się nie dzieje, ale wziąć to pod uwagę, aby zrekompensować dodatkowe kalorie z treningu, lepiej wydłużyć czas miękkiego biegania.
  4. Nie jedz mniej na dzień przed lub dzień po nie niewyważenia swój metabolizm. Muszą przestrzegać diety pięciu posiłków. To ważne, że nie chcę wydać więcej niż trzech godzin bez jedzenia. Jeśli Twoje dni są bardzo długie, wziąć przekąskę lub dwa więcej, również w godzinach porannych lub przed snem, z owoców lub mleka o niskiej zawartości tłuszczu, aby uniknąć katabolicznych degradacji metabolizm i białka.
  5. Spróbuj wziąć każdego dnia, Pu-Erh herbata czerwona, ponieważ sprzyja eliminacji cieczy i utratę tłuszczu bez duże dawki kofeiny.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *