Plan, aby zakończyć swój pierwszy maraton

pierwszy maraton - plan na trening

Ten plan jest przeznaczony dla tych, którzy chcą spróbować do końca ich pierwszy maraton, ponad cztery i pół godziny. Każdy biegacz, który jest zdolny do wykonania tego planu, trzy razy w tygodniu trening można uruchomić maraton z wszystkich gwarancji. Nawet tych, które można przeprowadzić ten plan i stracić na dobę filmowanie przez kilka tygodni, będzie również być w stanie ukończyć go bez problemów. I można to zrobić bez zbyt wiele cierpienia i doświadczania niepowtarzalnych doznań, w tym samym czasie, który przekracza wielkim wyzwaniem osobiste, pod warunkiem, że one nie pomylisz strategii wyścigu.

Dla nowych maratończyków to jest klucz w maratonie. Powinni starać unikać błędu chcąc jechać szybciej niż Twoje ciało może dozwolone, stąd słynne „ściany” i koszmary ostatnich kilometrów. Innym czynnikiem, który wpływa na wiele jest skala i waga biegacza. Ten sam wynik będzie nie być osobą o 80 kg i 174 wzrostu, partii, która waży 95 kg i mierzy ponad 1,85 m. Waga i wysokość karać dość słabo trenowana maraton biegaczy.

PODSTAWOWE PYTANIA DO DOBREGO PLANU

Na koniec wszystkie szkolenia muszą być wykonane trzy ćwiczenia brzucha (z 15 do 25 powtórzeń w każdym), dwa lędźwiowego (10 powtórzeń) i sześć do ośmiu ćwiczenia rozciągające (bardziej skoncentrowane, wymuszanie i przez około 10 „lub 12” w każdym). Rytm powtórzeń musi być bardzo powolny.

Można zmienić kolejność dni, aby treningi, ale nie więcej niż dwóch kolejnych. I w każdym przypadku ułożyła trzech kolejnych dni.

Ważne jest, aby wykonać ćwiczenia kostki co tydzień. Z nimi możesz mieć problem nie tylko kostek, również zmniejszyć efektywność i skuteczność kroku i odjąć znacznie ryzyko uszkodzenia ścięgien, powięzi i zapalenie okostnej.

Trzeba nawilżać, przynajmniej z pół litra wody z soli mineralnych codziennie tego dnia treningowego. I podwójne, jeśli pot partii lub szkolenia w miejscach z ciepła i wilgotności. Oprócz innego litr wody dziennie.

Poza tym warto zobaczyć w akcji prawdziwych maratończyków zanim samemu dołączy się do tego grona. Zachęcamy do przejrzenia jednej z relacji takiego biegu oraz częstego odwiedzania naszej strony, gdzie również pojawiają się informacji dotyczące maratonów i przygotowań do nich.

PRZYGOTOWANIE DO MARATONU

plan na pierwszy maratonTrenowanie należy rozpocząć w bardzo łagodne i trzeba stopniowo zwiększać. Każdy człowiek ma własne tempo szkolenia i zależy to od tempa konkurencji, która w każdym momencie sezonu jest inna. Na początku planu tempo konkurencji jest znacznie niższa niż na końcu to, co oznacza mniejszą intensywność w rytmach strzelanin i serii, w odniesieniu do kilku tygodni później. Na początku planowania powinien być ostrożny i słuchać dobrze własnego ciała, która będzie najlepiej w stanie nam określić nasze tempo szkolenia.

Konkursy będą nam obliczyć przewidywane tempo celem testu, który zawsze będzie szybciej niż jeden z tych konkursów, które prowadzą. W ciągu ostatnich tygodni planowania rytmy szkolenia będzie ustalane przez docelowy poziom. Jeśli ty wykonasz te ćwiczenia należy upewnić się, że osiągnąłeś bez problemów czas proponowane dla najważniejszych konkurencji. Intensywność serii musi odbywać się stopniowo. Na przykład, kiedy długa seria zaczyna się w tempie kilka sekund wolniej na km w odniesieniu do tempa oznacza, że w pół maratonie, i ostatnie musi być kilka sekund szybciej na km tego rytmu. W krótkich serii te rytmy powinno być nawet szybciej..

Oczywiście przygotowanie do maratonu nie wolno go traktować jako „przepisy prawa”, są tylko odwołania, z których należy obliczyć Twój czas na treningu. Doskonale nadaje się do grzechu, nie ze złej domyślnie i przejść w serii. Należy mieć na uwadze, że jeśli ostatnia seria nie jest najszybsza lub przybywających w ostatniej trzeciej tego samego jadą wolniej do tego powyżej, jest, że robisz je źle. Oznacza to po prostu, że zbyt szybkie ma tempo. Jeśli umieścisz je w progresji, kończąc ostatni, silniejszy, ale minutę czy nie więcej jak minimum 30 uderzeń jest, że będzie zbyt silny i powinien spowolnić tempo w następnej sesji.

PODCZAS PIERWSZEGO MARATONU WAŻNY JEST UMYSŁ

Jest to równie ważne dla rasy tego typu, aby przygotować ciało jako umysł. Jest to kolejny punkt obejmujący zestaw w przygotowaniu do pierwszego maratonu. Możemy być przekonani, wyzwanie, że mamy do czynienia, i ustawienie miejsce docelowe po przystępnych cenach i w utrzymaniu naszej fizycznej możliwości. To jest właśnie to, co będzie służyć jako pozytywny impuls w trudnych chwilach.

Istnieją pewne sztuczki, które mogą być wykonywane, aby skoncentrować się na nasz umysł w maratonie: podnieść cele, etapy i oddychanie ćwiczenia, które służą do aktywacji lub relaks.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *