Błędy popełniane przed i w trakcie maratonu

błędy popełniane w trakcie maratonuNajczęstsze błędy biegacze, który przygotowuje maraton. Jak skomplikowane jest trenować, czyli jasne, że takie sytuacje się przydarzają. Jeśli można uniknąć te małe guzki, będzie bez końca, aby Cię zatrzymać w drodze do mety. Trzeba mieć dobry plan na maraton i go realizować, aby nie popełniać tych błędów.

Zrobić zbyt długie pędy

Jest najczęstszym błędem w amatorskie maratończyk. Jeśli tylko jest koło długie i nieprzerwane, nie jest niczym więcej niż jakość, która jest wytrzymałość poprawia. I wkrótce osiągnie limitów.

Zbyt wiele treningów

Opozycji do wcześniejszych biegaczy prowadził szkolenia zbyt wiele treningów. Co miało większą Przeciążenie mięśni. Nasza Rada: czy serii więcej niż jeden dzień w tygodniu. Przede wszystkim chodzi o metabolizm białek.

Zbyt mocne tempo

Przez obsesja poprawę wielu brokerów staraj się zawsze biec tak szybko, jak to możliwe. Wszystko co otrzymasz jest to przetrenowanie i niska w konkursach. Są one biegaczy, którzy rywalizować w szkolenia i toczyć w konkursach.

Nie wystarczająco długa regeneracja

Każdy biegacz amatorskie powinny pociąg więcej niż pięć dni w tygodniu i nigdy nie więcej niż cztery jeśli on konkuruje w maratonie ponad 3 godziny i 45′. Zachodzi konieczność Włóż dzień całkowitego odpoczynku po dwóch lub trzech szkoleń. Aby rozpocząć, uruchomiona jest tyle ze trzy dni w tygodniu. Reszta jest część szkolenia. Nierzadko te cztery błędy są dodawane. Jest to połączenie krytyczny, ponieważ gdy wynik jest zawsze taka sama: złe wyniki i szkody.

Nie zawsze musisz biec na 100% możliwości

Jesteśmy tak bardzo konkurencyjne, że czasem mylimy szkolenia z konkurencją. Z „Sprint” w treningu mamy więcej frustracje niż zadowolenie. Zawsze iść do granic możliwości szkolenia sprawia, że nam płacić mniej w maratonie. Musisz być zimno i metodyczne i konkurować tylko z grzbietowej.

Biegasz z dużą ilością ubrań

Jeśli również myśleć, że uruchamiając z dużą ilością ubrań można więcej i więcej stracić waga plecy źle. Przyczyni się to tylko do postępujące odwodnienie. Stracisz tylko wody i będzie czuć się bardzo nieswojo. Najlepszy jest uruchomienie skąpo ubrane i bardzo przewiewna. Waga jest utracone po kilku tygodniach kolejnych szkoleń.

Rozciąganie nie zawsze i słabo

Jest łatwa do nauczenia się poprawne wykonanie rozciągania. Właściwy sposób jest na napięcie utrzymane, zwracając uwagę na mięśnie, które są rozciągnięte i zrelaksowany. Niewłaściwy sposób jest rozciąganie zbiórek, nagle lub Rozciąganie mięśni, aż poczujesz ból. Może to spowodować więcej urazów do ulepszenia. W każdym przypadku, gdy istnieje rozciągnięcia włókien mięśniowych, przez nagłe lub wymuszonego ruchu, pojawia się odruch nerwowy, który sprawia, że mięśnie kurczą się. Jest to mechanizm obronny z mięśni w celu zapobieżenia szkodzie. W związku z tym jeśli możemy zmusić zbyt na rozciągnięciu, efekt jest odwrotny do gdzie chcieliśmy. Zachować pozycję każdy odcinek około 15 sekund.

biegi maratońskie

Unikanie przysiadów

ABS jest jednym z słabe punkty korytarza. Jest konieczne wzmocnić je do równowagi sił i uniknąć niepotrzebnych przeciążenia i urazy irytujące. Zrobić kilka każdy dzień, który jest przeszkolony do wyścigu, to wystarczy aby uniknąć dyskomfortu w okolicach łonowych i z powrotem.

Częste bieganie na asfalcie

Jest to częsty błąd wśród maratończycy. Jest tak twardy grunt powoduje zwiększone ryzyko urazu. Ideałem jest, aby trenować na ziemi lub trawy, i tylko w tydzień przed maratonem, zaleca się szkolić na asfalcie, na drugi dzień.

Zmęczenie nóg przed startem

Trzymanie pokonując na kilka godzin w czasie, prawie zawsze stojący, zwiedzanie miasta, które zamierzamy uruchomić maraton. Który go zostawić na następny dzień. Tak, można jasne!

Zjadanie żeli glukozy

W ciągu ostatnich dwóch lat wykryto, jak korytarze szkoły, które zostały dobrze przygotowane nie spełniało jego cele, bo jeden lub więcej fiolek glukozy podczas maratonu. Te kompleksy, być szybkie przyswajanie węglowodanów przejdź bezpośrednio do krwi i powodować odwrotny do pożądanego efektu, jak organizm wykrywa je jako nieprawidłowości i wydziela insulinę, aby je usunąć. W końcu dostaje odwrotnie do pożądanego efektu, „zbierając groźnych ptaków”.

Wygórowane albo za niskie ambicje

tych błędów nie popełniaj biegającDwie skrajności są złe. Jeśli możesz rywalizować też jest niemożliwe do naśladowania uporządkowany planowania, ale jeśli nie konkurować nigdy nie jest trudno skupić się na ostatecznym celem, nie mogą być wykrywane lub poprawić błędy, nie nauczyć się używać strategii i taktyki, nieznany, własny w konkurencji i nie stracił strach tego samego. Moja Rada jest, że są one wykonane z 12 do 16 konkursów w roku. Półmaraton, trzy lub cztery tygodnie przed maratonem i kilka ras 10 km lub jakichkolwiek innych Półmaraton w trzech lub czterech miesięcy.

Nie dobrze nawilżają

Tutaj są również produkowane po obu stronach, lub który nie pije, który jest zalane. Idealnie rywalizować dobrze uwodnione, wcześniej, w poprzednich dni. Kariery powinny pić niewiele, jeśli jest świeże i nie jest brak wilgoci i pić dużo, jeśli to sprawia, że ciepło i wilgoć, ale nigdy nie należy pić całą butelkę wody w każdym ochłoda.

Zrobić na pierwszych kilometrach zbyt duże tempo

Jest najczęstszym błędem w konkursie maratonów. Wszyscy biegacze zawyżona przy wyjściu i pozwalamy się porwać przez masę. Jest to główną przyczyną wielu „mury” w maratonie. Doskonale nadaje się do opuszczenia nieco bardziej miękki rytm nośników, które chcemy dostać się do końca. Pośrednik, który chce przebić magicznej bariery trzy godziny muszą być wykonywane średnio o 4:14 km. Strategię bezpiecznego w optymalnych warunkach zostawić do 5 km o 4:20 tempo, od 6 km do 35 uruchomić 4:13 4:15 i cenisz w ostatnich siedmiu. Jeśli tylko utrzymać tempo i jesteś dobry, możesz zwiększyć każdej sekundy na km. 40 cel można uruchomić butt, tak nogi pozwalają na to. Maraton mogą być bardzo wdzięczny, jeśli nie jesteśmy zbyt ambitne.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *